Monstersafety.hu

Kérdésed van?!

Ezen az oldalon megtalálhatja a leggyakrabban feltett kérdéseket és válaszokat, amelyek segítenek eligazodni szolgáltatásaink és termékeink használatában.

Most adtam le rendelést. Lemondhatom vagy módosíthatom?

Igen, a rendelését a csomag feladásáig módosíthatja vagy lemondhatja. Ehhez a leggyorsabb és leghatékonyabb mód, ha e-mailen vagy telefonon keresztül lép velünk kapcsolatba. Kérjük, minél előbb keressen meg minket, hogy segíthessünk a rendelés módosításában vagy törlésében!

Mi a teendő, ha úgy gondolom, hogy hibás a termékem?

Ha úgy gondolja, hogy hibás a terméke, kérjük, mielőbb értesítsen minket, és ha indokolt küldjön egy fényképet a sérült/hibás termékről. Ez segít abban, hogy ha a hiba a szállítás során történt, akkor mielőbb felvehessük a kapcsolatot a futárszolgálattal és megtegyük a szükséges lépéseket a probléma megoldása érdekében.

Hova küldhetem vissza a vásárolt terméket?

A vásárolt terméket alapvetően budapesti boltunkba tudja visszaküldeni. Fontos azonban, hogy a visszaküldés előtt mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot, mivel a visszaküldési protokoll megindítása nélkül sajnos nem áll módunkban átvenni a csomagot. Kérjük, jelezze felénk visszaküldési szándékát, hogy a folyamat zökkenőmentes legyen.”

Hogyan küldhetem vissza a hibás termékeket?

A hibás terméket a törvényben meghatározott határidőn belül a saját szerződött partnerünk segítségével juttathatja vissza hozzánk. Ezen időszak után a meghibásodott terméket futárszolgálattal vagy személyesen is elhozhatja. Fontos, hogy minden esetben előzetesen e-mailben jelezze visszaküldési szándékát, hogy a folyamat gördülékeny lehessen.

Mi történik, ha visszaküldöm az ajándékutalványommal vásárolt terméket?

Ha ajándékutalvánnyal vásárolt terméket küld vissza, a visszatérítés az eredeti ajándékutalványra történik. Az utalvány újra felhasználható lesz a későbbiekben, így bármikor lehetősége nyílik egy másik termék kiválasztására. Kérjük, hogy a visszaküldés előtt lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a zökkenőmentes ügyintézés érdekében.

Vállalnak-e egyedi KRESZ táblák készítését?

Igen, vállalunk egyedi KRESZ táblák készítését. Rendelésre készítünk táblákat, amelyek egyedi piktogrammal, szöveggel elláthatók, hogy megfeleljenek a különleges elvárásoknak.

A KRESZ táblák kapnak-e védő laminálást?

Igen, a KRESZ táblák védő laminálása lehetséges, azonban ezt külön kérés alapján tudjuk biztosítani, ami módosítja az árat.

Hogyan élhetek a garanciális igényemmel?

Garanciális probléma esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az ügyfélszolgálatunk segít a garanciális igények feldolgozásában és az esetleges problémák gyors megoldásában.

Munkaruha rendelésénél rossz méretet rendeltem. Mi a teendő?

Ha munkaruha rendelésénél rossz méretet választott, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a hibát, és mi segítünk a cserében vagy megoldjuk a problémát a lehető leghamarabb.

Vállalják a forgalomirányító eszközök telepítését is?

Igen, a forgalomirányító eszközök telepítését 2025. február 8-át követően vállaljuk.

Milyen fizetési módok érhetők el?

Webshopunkban többféle fizetési mód közül választhat, hogy a legkényelmesebben intézhesse a vásárlást. Elérhetőek a bankkártyás fizetések, utánvétes fizetés, PayPal, illetve banki átutalás. Az elérhető opciókról a fizetéskor is részletes tájékoztatást talál.

Biztonságos-e az online fizetés?

gen, webshopunk kiemelt figyelmet fordít az Ön adatainak védelmére. Az online fizetések titkosított kapcsolaton keresztül zajlanak, így biztosítva, hogy személyes és banki adatai teljes biztonságban legyenek.

Hogyan működik az utánvétes fizetés?

Utánvétes fizetés esetén a terméket a futárnak tudja kifizetni, amikor megérkezik a csomag készpénzban (300.000 HUF-ig) vagy kártyával . Az utánvétnek lehetnek plusz költségei, amelyeket a rendelés leadása során is feltüntetünk, így nem éri meglepetés.

Mi a teendő, ha sikertelen a fizetés?

Ha a fizetés valamilyen okból sikertelen, javasoljuk, hogy ellenőrizze a kártya adatainak helyességét, valamint hogy rendelkezésre áll-e elegendő fedezet. Amennyiben továbbra is problémát tapasztal, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, és mi segítünk megoldani a helyzetet.

Elfogadják-e az ajándékutalványokat vagy kedvezménykódokat?

Igen, webshopunkban használhat ajándékutalványokat és kedvezménykódokat. Ezeket a kosár oldalon vagy a fizetés során érvényesítheti. Kérjük, figyeljen a kód helyes megadására, és ellenőrizze, hogy a kedvezmény feltételei teljesülnek.

Hogyan kapok számlát a vásárlásról?

A számlát a vásárlás után e-mailben küldjük el Önnek, így digitális formában könnyen elérhető és tárolható. Amennyiben papíralapú számlát szeretne, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Elérhetőségek

SEGítünk

Írj nekünk

ha kérdésed van

Nyitva vagyunk

Hétfő - Péntek

09:00 – 17:00 
Telefonon

ha kérdésed van

+3620 376-8755
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare